Гарантія і повернення

Гарантія і повернення

Усі товари забезпечені гарантією.

Ми піклуємося про те, щоб товари придбані в нашому магазині «Команда ЭКС», забезпечувалися гарантією. Тому на всі позиції, що є в нашому магазині, розповсюджується гарантія виробника.


Умови повернення

Наш магазин дотримується Закону України «Про захист прав споживачів», у відповідності до якого покупець може повернути Магазину куплений товар у 2-х випадках:

1. Товар має дефект (Стаття 8)

Товар має дефект, товар використовувався і присутній один із факторів:

  • виробник взагалі не може усунути дефект;
  • виробник не може усунути дефект на протязі 14 днів;
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції.

2. Товар не сподобався (Стаття 9)

  • товар не знаходився в ужитку, тобто є новим і з дня придбання не минуло більше ніж 14 днів, не рахуючи дня купівлі;
  • збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять до комплектації товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.

 

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар (і всю його комплектацію, у тому числі упаковку - коробку);
  • товарний чек.

 

Умови гарантійного обслуговування:

1. Гарантія надається на термін в місяцях, який відмічається в гарантійному листку і відраховується від моменту покупки.

2. Дефекти, що виникли за провиною виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийому товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, у випадках, якщо необхідна відправка товару у спеціалізовані гарантійні центри.

3. Товар, який здається на гарантійне обслуговування, повинен бути цілком укомплектований і без слідів забруднення.

4. Товар повинен бути доставлений в магазин «Команда ЭКС», м. Київ, вул. Михайлівська, 15.

5. Товар не підлягає поверненню по закінченню 2-х тижнів з дня придбання (за окремими виключеннями).

6. Після детального огляду товару, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.

7. Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконати вказані у ній умови.

8. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон та/або касовий чек), виданий під час купівлі товару, завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

9. Гарантія анулюється магазином у наступних випадках:

- товар використовувався у невідповідності із вимогами умов експлуатації;

- не виконувались вказівки інструкції з використання;

- товар модифікувався клієнтом самостійно із використанням елементів від інших виробників;

- в результаті недбалого поводження із товаром;

- при наявності механічних пошкоджень;

- у випадку ремонту не уповноваженими особами;

- в інших випадках передбачених чинним законодавством.

 

Повернення грошей

Під час повернення грошей за товар, розрахунок із покупцем здійснюється на основі вартості товару в момент його купівлі. Гроші повертаються покупцю в день пред’явлення відповідної вимоги, а у випадку неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін обумовлений сторонами, але не пізніше ніж на протязі 7 днів.

 

Зверніть увагу! Товари, які не підлягають поверненню та обміну, у відповідності із додатком до ЗУ «Про захист прав споживачів»:

- пір’яно-пухові вироби – пуховики;

- рукавички;

- натільна білизна – термобілизна, футболки;

- шкарпетки;

- головні убори;

- товари в аерозольній упаковці (просочки);

- парфумерно-косметичні вироби (туристичні шампуні, мило, …);

- друковані видання (мапи, книги, путівники);

- продовольчі товари (сублімована їжа).

 

Цей перелік товарів вичерпний. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не доданого у перелік, якщо він відповідає усім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, присутній розрахунковий документ і т.д.).

Вхід

Зареєструватись

Реєстрація

Для отримання дискотної картки залиште будь ласка Ваш номер телефону та email

Товар дододано у кошик