Усі товари забезпечені гарантією.
Ми піклуємося про те, щоб товари придбані в нашому магазині KomandaEx, забезпечувалися гарантією. Тому на всі позиції, що є в нашому магазині, розповсюджується гарантія виробника
У відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець може повернути магазину куплений товар у 2-х випадках:
ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ.
Товар має дефект (Стаття 8) | Товар має дефект, товар використовувався і присутній один із факторів | Виробник взагалі не може усунути дефект Виробник не може усунути дефект на протязі 14 днів Вісля ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції |
Товар не сподобався (Стаття 9) | Товар не знаходився в ужитку, тобто є новим і з дня придбання не минуло більше ніж 14 днів, не рахуючи дня купівлі Збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять до комплектації товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики |
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- Товар (і всю його комплектацію, у тому числі упаковку - коробку)
- Товарний чек
Умови гарантійного обслуговування:
-
Гарантія надається на термін в місяцях, який відмічається в гарантійному листку і відраховується від моменту покупки.
-
Дефекти, що виникли за провиною виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийому товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, у випадках, якщо необхідна відправка товару у спеціалізовані гарантійні центри.
-
Товар, який здається на гарантійне обслуговування, повинен бути цілком укомплектований і без слідів забруднення.
-
Товар повинен бути доставлений в магазин KomandaEx, м. Київ, вул. Михайлівська, 15.
-
Товар не підлягає поверненню по закінченню 2-х тижнів з дня придбання (за окремими виключеннями).
-
Після детального огляду товару, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
-
Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконати вказані у ній умови.
-
Підставою гарантії є документ (гарантійний талон та/або касовий чек), виданий під час купівлі товару, завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.
-
Гарантія анулюється магазином у наступних випадках:
- товар використовувався у невідповідності із вимогами умов експлуатації
- не виконувались вказівки інструкції з використання
- товар модифікувався клієнтом самостійно із використанням елементів від інших виробників
- в результаті недбалого поводження із товаром
- при наявності механічних пошкоджень
- у випадку ремонту не уповноваженими особами
- в інших випадках передбачених чинним законодавством
Повернення грошей:
- Під час повернення грошей за товар, розрахунок із покупцем здійснюється на основі вартості товару в момент його купівлі.
- Гроші повертаються покупцю в день пред’явлення відповідної вимоги, а у випадку неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін обумовлений сторонами, але не пізніше ніж на протязі 7 днів.
Зверніть увагу! Товари, які не підлягають поверненню та обміну, у відповідності із додатком до ЗУ «Про захист прав споживачів»:
- пір’яно-пухові вироби (пуховики..)
- рукавички
- натільна білизна (термобілизна, футболки...)
- шкарпетки
- головні убори
- товари в аерозольній упаковці (просочки);
- парфумерно-косметичні вироби (туристичні шампуні, мило, …)
- друковані видання (мапи, книги, путівники)
- продовольчі товари (сублімована їжа)
Цей перелік товарів вичерпний. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не доданого у перелік, якщо він відповідає усім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, присутній розрахунковий документ і т.д.).